25 MuazzamParça

Biri G-House'mu dedi?

Yeni bir liste ile karşınızdayım. 20'şer yapacağım diyordum fakat hoşuma giden başka parçalarda oldu, bende 25'e tamamladım. Bundan sonra şarkı listelerimi bilmem ne hits, top 20 falan tarzında değilde şarkı listesine göre bir parça seçip onun adının Türkçesi yapma kararı aldım.

Listede bizi Calippo, Sons of Maria, Nora En Pura,  Me & My Toothbrush ve benim favorilerim  Frey & Croatia Squad gibi birçok artist bekliyor. Old school rap parçalar ile house müziğin birleşiminden doğan g-house tarzı ve bunun yanında house müziğin tech house, electro house gibi bir çok alt türünüde içinde barından bir liste oldu. G House'tada özellikle Funky tonlarla dolu bir liste oldu.
İyi dinlemeler.    

Yorumlar

  1. Gerçekten muazzam rahatladım. Elinize sağlık böyle güzel bir liste oluşturduğunuz için.

    YanıtlaSil
  2. Benim gayet hoşuma gitti. Oyun oynarken dinlemelik olmuş. Tam benlik, sağolasın :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Deep House Nedir?

House Müzik Nedir?

Chill Out Nedir?