G House Party: Eğlenen Adamlar

g house dinle

Bu aralar G House tarzı parçalar dinliyorum. Youtube, soundcloud, beatport'ta o şarkı senin, bu şarkı benim gezerken youtube'da aşağıdaki video ile karşılaştım. Öyle açtım, baktım güzel bir parçayla giriş yaptı biraz daha dinleyeyim dedim. Sonra sarmaya başladı ve bende onlarla ritm tutmaya, istemsiz hareketler yapmaya başladım. Öyle böyle derken sonuna kadar izlemişim. Bildiğin öyle bir moda girdim ki bende orada onlarla dans ettim. Gerçekten güzel eğleniyorlar.

 Bu arada dj DaSmokin'Frogz, onuda biraz araştırdım. Gerçek adı Alexander Fedosov, ruslar arasında bilinen bir dj. 90'ların başında başlamış ve hala devam ediyor. DaSmokin'Frogz, P.Lankton ve Patrick P gibi birkaç isim altında prodüktörlük yapıyor. Çıkardığı Carica, Vise Versa, Pure Substance, Babylon, Triplefire, Reelaux, Nice Works ve daha fazla albümü bulunmakta. Keyifli dinlemeler, eğlenmeler :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Deep House Nedir?

House Müzik Nedir?

Chill Out Nedir?